16 april 2008

Wie laat zich graag versieren?

-- dienstmededeling --

Dag buurtjes,

Vrijdagavond is 't vanaf 20u bij Marijke te doen voor wie graag wil naaien!
't Is te zeggen: we gaan verder met slingers naaien om over, in, op, rond, ergens in de straat op te hangen. Dus: wees welkom als je zin hebt om mee te doen!

Andere vraag: wie heeft een plaatsje aan zijn gevel waaraan we makkelijk een sliert slingers kunnen bevestigen? De slingers moeten wel hoog genoeg hangen zodat de vrachtwagens er nog onderdoor kunnen rijden.
Laat iets weten aan iemand van de naaiploeg, Linda of Erna en we zorgen ervoor! (lees: we laten de mannen de vlaggen ophangen ;)

Verder verwachten we jullie volgende week zaterdag 26 april in top-poets-vorm zodat we zonder concurrentie de mooiste straat van heel Antwerpen hebben!
Hilde heeft alvast geen excuus meer want zij en Patrick gaan zondag de Antwerp Ten Miles lopen. Go, neighbours, go!

PS: misschien kunnen we tijdens de lentepoets ook een groepsfoto maken om aan de oproep hieronder mee te doen?

-- einde dienstmededeling --

5 opmerkingen:

K&S zei

Uiteraard valt er (voldoende hoog) wel iets te regelen aan onze gevel!
Stan & Katleen

Anoniem zei

Ik ben zeker te vinden voor een groepsfoto in poets-outfit!
Ine heeft vorige week trouwens enorm veel vlaggetjes geknipt, we gaan onze straat prachtig kunnen versieren! Joepie!

Anoniem zei

Ik wil toch ook even melden dat op de website van de Stad, bij de info over de lentepoets, er een foto staat van onze straat! Sven, zit jij daar voor iets tussen?

Coralin Jans zei

Hé, zit er geen schwung in onze straat! Ik maak sowieso toch weer foto's van de poets en een groepsfoto vind ik een reuzegoed idee voor de poster. Ik had ook gedacht aan een foto met alleen de kinderen met borstels en emmers.
Ik heb vandaag Murgha repetitie maar als die op tijd gedaan is kan ik mogelijk toch nog even langskomen en nog wat helpen.

Anoniem zei

Ik was ook verbaasd om sarah en de straat op die site te zien prijken! Geen idee wie daar verantwoordelijk voor is...