13 februari 2008

Met vlag en wimpel door de straat*



Dag buren!

Zet uw schuurborstel al maar stevig in de was en maak uw latex handschoenen alvast lekker soepel, want op 26 april frissen we onze straat weer op tijdens de Lentepoets!

Om de straat rond deze periode extra fleurig te maken, wilden Marijke en ik dit jaar eens zélf vlaggetjes maken. En zou het niet veel leuker en persoonlijker zijn om allemaal verschillende lapjes stof, bijeengesprokkeld door alle buren, te gebruiken voor deze Schitterende Sliert?

Breng dus enkele lapjes stof-overschotjes van uw flashy gordijnen, een antieke rok van uw bomma of een fleurig oud kledingstuk binnen bij Marijke of bij mij en wij zorgen voor een extra lange straatslinger, zigzag door de straat!

*met dank aan Marijke voor het lumineuze idee

3 opmerkingen:

danny zei

Prachtig idee! Niet dat wij grote naaikunsten hebben, maar misschien fixen we nog wel wat "stofkes" bij onze mama's... ;-)

Coralin Jans zei

Fantastisch idee, Sarah en Marijke!!!
Ik ga direct in de lappendoos rommelen.

Marijke zei

Ik ben er al aan begonnen, en ik heb al de volle vier meter vlag! Jammer genoeg is onze straat iets breder dan dat...
Als er mensen zijn die graag mee willen knippen, spelden, naaien... laat gerust iets weten! Altijd leuker om met een paar mensen samen te zitten. En als je nog nooit aan een naaimachine gezeten hebt: je moet geen naaitalent zijn om op de pedaal te komen duwen!