17 september 2006

Burenbarbecue

Wat een geslaagde barbecue! Iedereen had meer dan zijn best gedaan om de heerlijkste slaatjes en de lekkerste groentjes mee te brengen.
Ook nog eens bedankt aan de twee barbecue-mannen van dienst en aan alle helpende handen!

Volgend jaar opnieuw!



Van voor naar achter, van links naar rechts...
Wat zat er eigenlijk in die punch?


"Ehm...Hallo? Hoe lang moet een biefstuk eigenlijk bakken?"

Sven, Nora en Linda

Stan en Kathleen

Danny en Sarah

Vera en zoon Robin

Paparazzi Paul

"En dat fietspad is dus maar zó breed he seg!"

The new kids on the block (Koen en Marijke)


Zo moeder zo dochter (Hilde en Flo)

Ik herhaal: zo moeder zo dochter (Linda en Erna)

Ziehier de voorzitster van het "meer-kinderen-in-de-Sint-Mattheusstraat-comité".
Binnenkort met een petitie aan uw deurbel.



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent er ook vlug bij, nog geen etmaal na het einde van de feestelijkheden!
Goeie foto's, grappige commentaren. Geeft geheel de sfeer van ons feestje. En zoals gezegd, dat doen we nog eens over.

Sarah zei

Jaja 't is niet omdat een deel van mijn roots in Limburg liggen dat het niet snel kan gaan he ;)

Coralin Jans zei

Ik heb ook wat foto's op mijn blog gezet. Hier de link (kan je misschien bijvoegen als verwijzing)
http://ljan8574.blogspot.com/

Sarah zei

Daar zeg ik niet nee tegen! ;)

Anoniem zei

OK, nieuwe afspraak onder de toren eind december!

En Hilde, niet zo snel lopen volgende keer!

Coralin Jans zei

Moet dat persé onder de toren in de winter? Dan is er daar nog meer wind...
Been there, seen that, done that!
Maar ik teken wel voor een drink in de winter.

Sarah zei

Misschien mogen we wel in het vzw'tje op de hoek? ;)